{{prod.Name}}
{{prod.BrandName}}

{{prod.SalesPriceWithTax}}

Bestel direct

BYE! Is een Nederlands sportvoedingmerk dat sinds 2015 bestaat en vanaf 2016 ook verkrijgbaar is voor de breedtesporter. BYE! Onderscheidt zich van andere sportvoedingsmerken doordat het (top)sportvoeding levert op 100% natuurlijke basis. Om nog net een stap verder te gaan zijn ze zelfs bezig verpakkingen te ontwikkelen die van biologisch afbreekbaar materiaal zijn gemaakt. Gezonde sportvoeding voor jou, milieu bewust zodat wij nog lang kunnen genieten van onze sport in de natuur.Meer info...



Goede visie BYE! I Producten BYE! I Bye! – Trees for all I Samenwerking met atleten

Goede visie BYE!

BYE! Nutrition is een sportvoedingmerk dat Natuur heel hoog in het vaandel heeft staan zowel in onze sportvoeding als in de verpakking. Dit vertaald zich door zo natuurlijk/biologisch mogelijke producten te ontwikkelen. Hiervoor zoeken we de ingrediënten voor onze sportvoeding op akkers, velden en boomgaarden en niet in laboratoria. BYE! is ervan overtuigd dat als je voeding neemt op natuurlijke basis je lichaam hierdoor beter kan presteren.

Producten BYE!

Het assortiment van BYE! bestaat zoals hier boven al besproken alleen uit 100% natuurlijke producten. Het assortiment bevat onder andere Energy Gels, Endurance Bars, specifieke sprotdranken, aangevuld met specials als ampullen magnesium.

Bye! – Trees for all

BYE! is bezig met het ontwikkelen van een verpakking die 100% afbreekbaar is. Op dit moment is de techniek hiervoor nog niet ver genoeg gevorderd. Tot die tijd willen wij iets terug doen voor de natuur, daarom zijn we een samenwerking aangegaan met Trees for all. Samen met hun planten we, per zoveel verkochte producten, 2 bomen. Een paar keer in het jaar zullen we melden hoeveel bomen we hebben geplant en hoeveel voortkomen uit de verkopen van onze sportvoeding!

Samenwerking met atleten

Inmiddels maken diverse sportploegen en atleten gebruik van de BYE! producten. Het management en de ontwikkelaars van 3Action hechten veel waarde aan hun feedback. Deze informatie wordt continu meegenomen in de optimalisatie van de producten.